Connexion  |  Inscription

Necrons : Ligue NML Dylan [1000 points]

par Ogbar - modifiée le 6 Juin

Ajouter un commentaire Actions


Détachement : Nécrons - Dynastie Éveillée
Mots clés de faction : Nécrons
+1 pour toucher pour les unités menées par un Personnage Nécrons.
Héros épiques
Illuminor Szeras
175

MESVPVCDCO
882+/4++96+3
PortéeAC/TFPADCapacités
Jambes empaleusesMêlée43+6-11Attaques Bonus
Lance spectrale - tir3633+9-33
Lance spectrale - mêléeMêlée43+9-33

Equipement : Jambes empaleuses, Lance spectrale
Aptitudes : Augmentation Mécanique (Aura), Illuminor, Manipulateur d'Energie Atomique, Protocoles de Réanimation, Insensible à la Douleur 4+
Mots clés : Cryptek, Héros Epique, Illuminor Szeras, Infanterie, Personnage
Mots clés de faction : Nécrons

Illuminor: While this model is within 3" of one or more other friendly NECRONS units, this model has the Lone Operative ability.

Mechanical Augmentation (Aura): While a friendly NECRONS BATTLELINE unit is within 3" of this model, each time a model in that unit makes an attack, improve the Armour Penetration characteristic of that attack by 1, and each time an attack targets that unit, worsen the Armour Penetration characteristic of that attack by 1.

Atomic Energy Manipulator: At the end of the Fight phase, if this model destroyed one of more models this phase, until the end of the battle, add 3" to the range of its Mechanical Augmentation ability to a max of 12.
1 unité | 175 points | 17.5 %
Personnages
Plasmancien
65

MESVPVCDCO
544+46+1
PortéeAC/TFPADCapacités
Lance plasmique - tir1834+7-32
Lance plasmique - mêléeMêlée24+7-32

Equipement : Lance plasmique
Aptitudes : Emissaire de la destruction, Foudre Consciente, Protocoles de Réanimation, Meneur, Meneur de Lignes Nécrons
Mots clés : Cryptek, Infanterie, Personnage, Plasmancien
Mots clés de faction : Nécrons

Harbinger of Destruction: While this model is leading a unit, each time a model in that unit makes a ranged attack, a successful unmodifed Hit roll of 5+ scores a Critical Hit.

Living Lightning: In your Shooting phase, select one enemy unit within 18" of and visible to this model and roll four D6: for each 4+, that enemy unit suffers 1 mortal wound.
Seigneur Lokhust
80

MESVPVCDCO
863+/4++66+2
PortéeAC/TFPADCapacités
Lame de SeigneurMêlée42+8-32Blessures Dévastatrices

Equipement : Lame de Seigneur, Orbe de résurrection
Aptitudes : Culte Destroyer, Poussé par la Haine, Protocoles de Réanimation, Meneur, Meneur de Lokhusts
Mots clés : Culte Destroyer, Infanterie, Personnage, Seigneur Lokhust, Vol
Mots clés de faction : Nécrons

Destroyer Cult: While this model is leading a unit, each time a model in that unit makes a ranged attack, a successful unmodifed Hit roll of 5+ scores a Critical Hit.

Driven by Hatred: Each time this model makes an attack that targets an enemy unit that is Below Half-strength, you can re-roll the Hit roll and you can re-roll the Wound roll.

Resurrection Orb: Once per battle, while the bearer is leading a unit, at the end of any phase, it can resurrect that unit if it is on the battlefield. When you do, that unit’s Reanimation Protocols are activated, reanimating D6 wounds rather than D3 when doing so. You cannot resurrect more than one unit per turn.
2 unités | 145 points | 14.5 %
Ligne
Immortels (10)
150

MESVPVCDCO
553+17+2
PortéeAC/TFPADCapacités
Eclateur Gauss 2423+5-11Touches Fatales
Arme de corps à corpsMêlée23+401

Equipement : Eclateur Gauss (10), Arme de corps à corps (10)
Aptitudes : Éradication Implacable, Protocoles de Réanimation
Mots clés : Immortels, Infanterie, Ligne
Mots clés de faction : Nécrons

Implacable Eradication: Each time a model in this unit makes an attack, re-roll a Wound roll of 1. If the target of that attack is an enemy unit within range of an objective marker, you can re-roll the Wound roll instead.
1 unité | 150 points | 15 %
Infanterie
[2X] Traqueurs (5)
60

MESVPVCDCO
553+17+1
PortéeAC/TFPADCapacités
Désintégrateur synaptique3613+5-22Lourd, Précision
Arme de corps à corpsMêlée23+401

Equipement : Désintégrateur synaptique (5), Arme de corps à corps (5)
Aptitudes : Chasseurs de l’Hyperespace, Protocoles de Réanimation, Frappe en Profondeur
Mots clés : Infanterie, Traqueurs
Mots clés de faction : Nécrons

Hyperspace Hunters: Once per turn, in the Reinforcements step of your opponent’s Movement phase, when an enemy unit is set up on the battlefield from Reserves within 18" of and visible to this unit, this unit can shoot as if it were your Shooting phase, but must only target that enemy unit when doing so, and can only do so if that enemy unit is an eligible target.
2 unités | 120 points | 12 %
Montés
Destroyers Lokhusts
30

MESVPVCDCO
863+37+2
PortéeAC/TFPADCapacités
Canon Gauss2433+5-22Touches Fatales
Arme de corps à corpsMêlée23+401

Equipement : Canon Gauss, Arme de corps à corps
Aptitudes : Programmés pour Détruire, Protocoles de Réanimation
Mots clés : Culte Destroyer, Destroyers Lokhusts, Monté, Vol
Mots clés de faction : Nécrons

Hard-wired for Destruction: Each time a model in this unit makes a ranged attack that targets the closest eligible enemy unit, re-roll a Hit roll of 1. If the target of that attack is within range of an objective marker your opponent controls, you can re-roll the Hit roll instead.
Destroyers Lourds Lokhusts (3)
150

MESVPVCDCO
863+47+2
PortéeAC/TFPADCapacités
Exterminateur d'hostiles3663+6-11Lourd, Tir Rapide 6, Touches Soutenues 1
Arme de corps à corpsMêlée23+401

Equipement : Exterminateur d'hostiles (3), Arme de corps à corps (3)
Aptitudes : Optimisé pour Massacrer, Protocoles de Réanimation
Mots clés : Culte Destroyer, Destroyers Lourds Lokhusts, Monté, Vol
Mots clés de faction : Nécrons

Optimised for Slaughter: Each time a model in this unit makes an attack with an enmitic exterminator that targets a unit (excluding MONSTERS and VEHICLES], re-roll a Wound roll of 1. Each time a model in this unit makes an attack with a gauss destructor that targets a MONSTER or VEHICLE, re-roll a Wound roll of 1.
Destroyers Lourds Lokhusts (2)
100

MESVPVCDCO
863+47+2
PortéeAC/TFPADCapacités
Destructeur Gauss 4813+14-46Lourd, Touches Fatales
Arme de corps à corpsMêlée23+401

Equipement : Destructeur Gauss (2), Arme de corps à corps (2)
Aptitudes : Optimisé pour Massacrer, Protocoles de Réanimation
Mots clés : Culte Destroyer, Destroyers Lourds Lokhusts, Monté, Vol
Mots clés de faction : Nécrons
3 unités | 280 points | 28 %
Véhicules
Rôdeur du Triarcat
125

MESVPVCDCO
883+/4++127+4
PortéeAC/TFPADCapacités
Rayon incendiaire - diffus122D6N/A5-11Ignore Couvert, Torrent
Rayon incendiaire - concentré1823+9-4D6Fusion 4
Pattes antérieures de RôdeurMêlée43+7-13

Equipement : Rayon incendiaire, Pattes antérieures de Rôdeur
Aptitudes : Relais de Visée, Protocoles de Réanimation, Destruction Néfaste D3, Eclaireurs 8ps
Mots clés : Marcheur, Rôdeur du Triarcat, Triarcat, Véhicule
Mots clés de faction : Nécrons

Targeting Relay: In your Shooting phase, each time this model is selected to shoot, after resolving its attacks, select one enemy unit that was hit by one or more of those attacks. Until the end of the phase, that unit cannot have the Benefit of Cover.
1 unité | 125 points | 12.5 %

Points : 995
Commandement : 0
Figurines : 30
Unités : 10

Photo aléatoire
💡

4NG3R5 par B-TABATAK
Licence Creative Commons
Toutes les listes créées sur ALN 40K sont mises à disposition selon les termes de la licence Creative Commons Attribution - Pas d'Utilisation Commerciale - Partage à l'Identique 3.0 non transposé .

Ce site Internet n'est pas officiel et n'est pas approuvé par Games Workshop Limited.