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T'au Empire : T'au 1000 [1000 points]

par PMSlanne - modifiée le 16 Novembre

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Stratagèmes Optimisations
  • T'au Empire - Cadre de Riposte : Champ d'inhibition gravitique
  • T'au Empire - Cadre de Riposte : Détonateur de sécurité
  • T'au Empire - Cadre de Riposte : Injecteurs de stimulants
  • T'au Empire - Cadre de Riposte : La Lame raccourcie
  • T'au Empire - Cadre de Riposte : La Manoeuvre Torchstar
  • T'au Empire - Cadre de Riposte : Le Protocole Arro'kon
  • [Cadre de Riposte] Racks de grenades internes
  • [Cadre de Riposte] Système d'Allumage Starflare
Détachement : T'au Empire - Cadre de Riposte
Chaque fois qu'une figurine T'au Empire Exo-armure de votre armée fait une attaque de tir contre une cible à 12ps ou moins = +1 Force.
Bonus de 1 à la PA aussi si cible à 6ps ou moins.
Personnages
[Seigneur de Guerre] Commandant en Exo-armure Coldstar : "Commander O'Slanne"
115

MESVPVCDCO
1253+/4++87+2
PortéeAC/TFPADCapacités
Canon à induction surcadencé 1883+501
Éclateur à fusion1213+9-4D6Fusion 2
Poings d’exo-armureMêlée34+501

Equipement : Canon à induction surcadencé , Éclateur à fusion (2), Poings d’exo-armure, Générateur de bouclier, Drone Bouclier (2)
Aptitudes : Commandant Coldstar, Frappe en Profondeur, Meneur, Meneur Crisis
Mots clés : Commandant Coldstar, Exo-Armure, Marcheur, Personnage, Véhicule, Vol
Mots clés de faction : T'au Empire
Optimisations : [Cadre de Riposte] Racks de grenades internes

Coldstar Commander: While this model is leading a unit, models in that unit have a Move characteristic of 12" and ranged weapons equipped by models in that unit have the [ASSAULT] ability.

Rack de grenade interne : Si a effectué un Mouvement Normal au-dessus d'une unité ennemie, peut lancer 6D6, chaque 4+ = 1BM.
Commandant en Exo-armure Coldstar : "Commander O'Ma'Ya"
115

MESVPVCDCO
1253+/4++87+2
PortéeAC/TFPADCapacités
Canon à induction surcadencé 1883+501
Éclateur à fusion1213+9-4D6Fusion 2
Poings d’exo-armureMêlée34+501

Equipement : Canon à induction surcadencé , Éclateur à fusion (2), Poings d’exo-armure, Générateur de bouclier, Drone Bouclier (2)
Aptitudes : Commandant Coldstar, Frappe en Profondeur, Meneur, Meneur Crisis
Mots clés : Commandant Coldstar, Exo-Armure, Marcheur, Personnage, Véhicule, Vol
Mots clés de faction : T'au Empire
Optimisations : [Cadre de Riposte] Système d'Allumage Starflare

Coldstar Commander: While this model is leading a unit, models in that unit have a Move characteristic of 12" and ranged weapons equipped by models in that unit have the [ASSAULT] ability.

Système d'allumage Starflare : A la fin du tour adverse, vous pouvez retirer l'unité du porteur et la placer en Réserves Stratégiques.
2 unités | 230 points | 23 %
Infanterie
Exo-armures Stealth (3) : "Targeting Team Alpha"
60

MESVPVCDCO
843+27+1
PortéeAC/TFPADCapacités
Canon à induction1844+501
Poings d’exo-armureMêlée25+401
Carabine à impulsions jumelée2025+501Assaut, Jumelé

Equipement : Canon à induction (2), Poings d’exo-armure (2)
Aptitudes : Observateurs d’Avant-garde, Pour le Bien Suprême, Discrétion, Infiltrateurs
Mots clés : Exo-Armure, Infanterie, Stealth, Vol
Mots clés de faction : T'au Empire
Shas'vre Stealth Equipement : Canon à induction, Poings d’exo-armure, Balise de position, Système d’Appui d’Exo-armure, Drone Armé, Drone de Marquage

Forward Observers: Each time this unit is an Observer unit, until the end of the phase, each time a ranged attack is made by a model in their Guided unit that targets their Spotted unit, re-roll a Hit roll of 1 and re-roll a Wound roll of 1.

Battlesuit Support System: The bearer’s unit is eligible to shoot in a turn in which it Fell Back, but when doing so only models equipped with this wargear can make ranged attacks.

Homing Beacon: Once per battle, you can use the Rapid Ingress Stratagem for 0CP. The target must be set up within 3" of the bearer’s unit and not within 9" of any enemy units.
Exo-armures Stealth (3) : "Targeting Team Beta"
60

MESVPVCDCO
843+27+1
PortéeAC/TFPADCapacités
Canon à induction1844+501
Poings d’exo-armureMêlée25+401
Carabine à impulsions jumelée2025+501Assaut, Jumelé

Equipement : Canon à induction (2), Poings d’exo-armure (2)
Aptitudes : Observateurs d’Avant-garde, Pour le Bien Suprême, Discrétion, Infiltrateurs
Mots clés : Exo-Armure, Infanterie, Stealth, Vol
Mots clés de faction : T'au Empire
Shas'vre Stealth Equipement : Canon à induction, Poings d’exo-armure, Balise de position, Système d’Appui d’Exo-armure, Drone Armé, Drone de Marquage

Forward Observers: Each time this unit is an Observer unit, until the end of the phase, each time a ranged attack is made by a model in their Guided unit that targets their Spotted unit, re-roll a Hit roll of 1 and re-roll a Wound roll of 1.

Battlesuit Support System: The bearer’s unit is eligible to shoot in a turn in which it Fell Back, but when doing so only models equipped with this wargear can make ranged attacks.

Homing Beacon: Once per battle, you can use the Rapid Ingress Stratagem for 0CP. The target must be set up within 3" of the bearer’s unit and not within 9" of any enemy units.
2 unités | 120 points | 12 %
Véhicules
Exo-armure Ghostkeel : "The Ghosts in the Ruins"
160

MESVPVCDCO
1082+127+3
PortéeAC/TFPADCapacités
Collisionneur à fusion 1824+12-4D6Fusion 2
Lance-flammes T'au jumelé12D6N/A401Ignore Couvert, Torrent, Jumelé
Poings de GhostkeelMêlée35+602

Equipement : Collisionneur à fusion , Lance-flammes T'au jumelé, Poings de Ghostkeel, Système d’Appui d’Exo-armure
Aptitudes : Drone Furtif, Endommagé 1-4 PV, Pour le Bien Suprême, Agent Solitaire, Destruction Néfaste D3, Discrétion, Infiltrateurs
Mots clés : Exo-Armure, Fumée, Ghostkeel, Marcheur, Véhicule, Vol
Mots clés de faction : T'au Empire

Stealth Drones: Twice per battle, after an attack has been allocated to this model, you can change the Damage characteristic of that attack to 0.

Battlesuit Support System: The bearer is eligible to shoot in a turn in which it Fell Back but it loses the SMOKE keyword.
Exo-armure Riptide : "Vre'Aun'Kol the Neutron Sun"
190

MESVPVCDCO
1092+/4++147+4
PortéeAC/TFPADCapacités
Éclateur à fusion jumelé 1214+9-4D6Fusion 2, Jumelé
Poings de RiptideMêlée65+602
Nacelle de missiles3025+7-12
Accélérateur à ions - Standard7264+7-23
Accélérateur à ions - Surcharge7264+8-34A Risque

Equipement : Accélérateur à ions, Éclateur à fusion jumelé , Poings de Riptide, Système d’Appui d’Arme, Drone Lance-Missiles (2)
Aptitudes : Charge Nova, Endommagé 1-4 PV, Système d’Appui d’Arme, Système d’appui d’exo-armure, Pour le Bien Suprême, Destruction Néfaste D6
Mots clés : Exo-Armure, Marcheur, Riptide, Véhicule, Vol
Mots clés de faction : T'au Empire

Battlesuit Support System: The bearer is eligible to shoot in a turn in which it Fell Back.

Nova Charge: Once per battle, when this unit is selected to shoot in your Shooting phase, select one ranged weapon equipped by this model. Until the end of the phase, that weapon has the [DEVASTATING WOUNDS] ability.

Weapon Support System: Each time the bearer makes a ranged attack, you can ignore any or all modifiers to the Hit roll.
Exo-armures Crisis Sunforge (3) : "Young Stars"
150

MESVPVCDCO
1053+/4++67+2
PortéeAC/TFPADCapacités
Éclateur à fusion1214+9-4D6Fusion 2
Poings d’exo-armureMêlée35+501

Equipement : Éclateur à fusion (4), Poings d’exo-armure (2), Drone Bouclier (4)
Aptitudes : Sunforge, Pour le Bien Suprême, Frappe en Profondeur
Mots clés : Crisis, Exo-Armure, Marcheur, Sunforge, Véhicule, Vol
Mots clés de faction : T'au Empire
Crisis Shas'vre Equipement : Éclateur à fusion (2), Poings d’exo-armure, Drone Bouclier (2)

Sunforge : Each time a model in this unit makes a ranged attack that targets a MONSTER or VEHICLE unit, you can re-roll the Wound roll and you can re-roll the Damage roll.
Exo-armures Crisis Sunforge (3) : "Go'Ji'Ra Lighters"
150

MESVPVCDCO
1053+/4++67+2
PortéeAC/TFPADCapacités
Éclateur à fusion1214+9-4D6Fusion 2
Poings d’exo-armureMêlée35+501

Equipement : Éclateur à fusion (4), Poings d’exo-armure (2), Drone Bouclier (4)
Aptitudes : Sunforge, Pour le Bien Suprême, Frappe en Profondeur
Mots clés : Crisis, Exo-Armure, Marcheur, Sunforge, Véhicule, Vol
Mots clés de faction : T'au Empire
Crisis Shas'vre Equipement : Éclateur à fusion (2), Poings d’exo-armure, Drone Bouclier (2)

Sunforge : Each time a model in this unit makes a ranged attack that targets a MONSTER or VEHICLE unit, you can re-roll the Wound roll and you can re-roll the Damage roll.
4 unités | 650 points | 65 %

Points : 1000
Commandement : 0
Figurines : 16
Unités : 8

Photo aléatoire
Thornbacks - Unité 2

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